Lazulniii:DDD

2012. február 2., csütörtök

Hell.: Red Grape New Generation

Először is jöjjön a Red Grape (New generation) !
A doboza nagyon szép fehér színű Red grape logóval elvan látva... az alján a szétfröccsent szőlő vagy akármilyen gyümölcs...
A kibontásnál az emberek töbsége szeretnek beleszagolni a kibontandó italba ételbe !:) Nos mint én! Meg is tettem de nem ütött nagyot azt hittem kicsit töményebb lesz és emiatt azt gondoltam hogy nem lesz annyira ízletes!
Első kortyra kicsit víz íze volt de több korty után érezni lehetett a szőlőt... Eléggé finom sőt kellemes íze volt és ezek az új összetevők is dobtak mindegyik Hellen sokan azt mondják a régi jobb! Másik azt mondják a New Generation a legjobb ! Kinek mi !:)
A színe ahogyan kiöntöttem piros, meg is lepődtem mert a legtöbb energia italnak sárgás átlátszó!:)

Minden rendben van ezzel az itókával, csak miután megittál egyet jól érzed magad, egyszer csak büfögsz akár egyet is vissza jön az íze és kissé olyan az-az íz mint a hányásé ! De ez ne hogy vissza fogjon hogy vegyél nagyon is megéri az árát !

Jah és ha még érdekel a new generation gyorsan keressétek meg a boltokban mert már nem forgalmazzák !Amit kb. 170-190 Ft-os áron megtalálsz a boltokban!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése